Telatah Kucing- Hilangkan Stress

10/18/2014 10:58:00 PG Unknown 0 Comments

"Saya nakal, Tapi saya cute " kata si Noty

Ni hari datang mood nk cerita cikit pasal kucing di rumah ku.. Kalo ada yang tertinggal boleh baca cerita sebelum ni kisah aku dengan kucing-part-1.  dan kisah aku dengan kucing part-2

Ini kali nak sangat cerita perangai pelik bulus nih.. 

Adakala tu terlalu naughty si Noty nih. Hobi adalah gigit jari tangan dan baju-baju ku. 
Dan terbari lagi. Bawa Baby Biawak masuk dalam bilik ku. Suka dia main-main, gigit-gigit. 
Hah tengok hasilnya, Mati macam ikan Sardin sudah. Mangsa berada di lokasi depan bilik tuan rumah. 
Lokasi : Depan bilik Tuan Rumah

Lepas bunuh, terus pergi ruang tamu tgk tv plak... dengan muka yang selamba.
Buat-buat tidak tahu jer..

Mangsa : Biawak.
Pinca mati: Dilenyet hingga mati

Yang pelik macam mana sekali pun, kena bagi credit juga la dekat Noty, dia dh mampu untuk memburu sudah. Si HeHei plak belum mahir, cuma tengok jer kerja.. Huhu.. 

Yang kurus macam Noty ni, memang Noty, Si HeHei plak Gemuk cikit tapi malas cikit.. Huhu.. 



Rasa cute betul, hilang stress tengok dorng tdo di bekas sabun tu, agaknya sponge tu sedap tdo kot. 
Kelihatan xpws hati.
Dh makan nk lg makan.. 
Gelagat Noty yang ingin panjat macam Mumynya.

Minta puji cikit,,, 
Dh la nk buat kerja assignment, di situ juga dia tahan mouse aku !! 

Ada kala tu geram betul, tapi buat aku rasa hilang stress bila tengok mereka nih.. 

Sampai di sini sahaja.. 

To be continue...







0 ulasan:

Segala post adalah hak milik Saya Winnie. Sila comment yang bagus-bagus. Jangan memaki hamun. Datang nak baca, dipersilakan, jika xsuka baca sila golek balik ke tempat asal anda. Kerjasama anda amat dihargai. Terima Kasih.