Blackheads Hilangkan Stress

10/27/2014 03:35:00 PTG Unknown 0 Comments

Lazada Malaysia


Ini kali ingin saya paparkan isu yang hangat diperkatakan dalam kehidupan harian. Iaitu Blackheads atau Bintik Hitam.

Kalo perempuan tu memang sentiasa jaga kecantikan muka, lelaki pun sama juga pentingkan penampilan dan kecantikkan muka.

Ini kali tengok di youtube baru perasan, rupanya banyak orang suka tengok proses memicitkan bintik hitam.

Syok ker tengok? (dalam hati berkata)

Semasa saya tengok, rasa geli pun ada, tapi rasa macam syok pun ada, Kenapa ya?

Sebab, saya sendiri bayangkan orang yang tengah picit tu saya sendiri.. macam satu kepuasan picit habis cilik kecik yang hidup dalam liang roma hidungku !! (Errrrkkk)

Tapi agak pelik la juga, boleh katakan setiap video yang paparkan proses picit blackhead seperti artist.

Yelah, bukan ka macam artist penyanyi ? Kalo kita tengok penyanyi orang putih mesti banyak orang tengok dan brapa orang "view" betul tak?

Yang pelik sekali bila tengok orang yang comment ada yang cakap enjoy pulak..

Ish..ish... pelik betul, tapi apa pun, kalo tengok benda ni boleh hilangkan stress saya tak tahu la. Dalam dunia ni, banyak gelagat perangai pelik manusia, kalo dia rasa relax tu dia punya hal la kan.. Apa saya peduli, tapi saya no komen, just share info, ada orang sebegini tengok youtube picit blackheads boleh relax. 

So, apa korang rasa? Mahu tengok youtube blackhead juga? 

Nah ambik.. Buang Bintik Hitam


Lazada Malaysia

0 ulasan:

Segala post adalah hak milik Saya Winnie. Sila comment yang bagus-bagus. Jangan memaki hamun. Datang nak baca, dipersilakan, jika xsuka baca sila golek balik ke tempat asal anda. Kerjasama anda amat dihargai. Terima Kasih.