Gagal Ujian Matematik Dua Kali, Buat TATTOO Formula Persamaan di Punggung

10/19/2014 05:00:00 PTG Unknown 0 Comments


Rory Kirkman, 19, memberitahu rakan-rakannya bahawa dia mempunyai masalah matematik fomula persamaan ( Equation formula ). Jika masih lagi tidak mampu mendapat sekurang-kurangnya B dalam matapelajaran matematik.

"Selepas dua tahun duduki Matematik AS, saya hanya memperoleh U dan D. saya mahu lebih baik, jadi saya memutuskan untuk duduk semula untuk tahun ketiga," kata Rory, yang kini belajar psikologi dan kriminologi di University of the West of England di Bristol. 

Katanya kepada akhbar The Tab Student : "Ini bermakna saya adalah 19 dalam kelas dengan 16 tahun

"Saya tahu saya mampu mendapat B atau ke atas, dan saya telah mendapat kritikan dari rakan-rakan saya tentang gagal begitu banyak kali, jadi saya berkata ia adalah untuk memberi motivasi kepada diri saya untuk melakukannya."  
Roxy kini belajar belajar psikologi dan kriminologi di universit

"Saya terkenal kerana tidak melakukan dengan baik dalam peperiksaan, jadi saya ingin mengubahnya." 
Keputusan yang dibuat adalah perasaan serabut, setelah mengetahui ia masuk ke pilihan pertama dari universiti, kawannya  mengingatkannya tentang pertaruhan. 

Rory, yang menghadiri Devonport High School for Boys di Plymouth, Devon, menambah: "Pada akhirnya, saya terjawab di B dengan tiga tanda ... dan selebihnya adalah sejarah. 

"Anehnya, satu-satunya perkara yang terlintas dalam fikiran saya ialah betapa lucunya keadaan itu"
"Bahkan ketika di kedai tato, saya tidak pernah terfikir untuk mengundur diri!" 

Rory, yang setakat ini telah berjaya mengekalkan rahsia tato dari orang tuanya. 




Artis tatu mengatakan bahawa agak bingung dan pelik dengan permintaan tersebut dan melihat kepadanya "seperti orang gila". Beliau berkata ini adalah kali pertama beliau telah diminta untuk melakukan tatu benar-benar unik selama ini. 

"Saya pergi dengan beberapa rakan-rakan dan saya mengambil gambar dan menunjukkan kepada orang itu apa yang saya mahu. 
"Dia mengatakan kepada saya berani, nampaknya mendapatkan hal itu dilakukan di bawah anda adalah tempat yang paling  menyakitkan, saya memilih kerana cukup tersembunyi. " Kata Rory

Sumber: mirror.co.uk

0 ulasan:

Segala post adalah hak milik Saya Winnie. Sila comment yang bagus-bagus. Jangan memaki hamun. Datang nak baca, dipersilakan, jika xsuka baca sila golek balik ke tempat asal anda. Kerjasama anda amat dihargai. Terima Kasih.