Notis Pemulangan Cagaran Pelajar

10/12/2014 02:00:00 PG Unknown 3 Comments


Sekali pandang ingatkan saya kena denda,  sebab selama ni duduk dalam UMS tidak pernah pun saya hutang yuran pun. On-Time bayar tu ada lah. Tapi kalo kena saman ka itu maybe la .. (hehehe devil smile).

Pelik sekali tidak tahu macam mana nak jelaskan. Kenapa pulak ada lebihan ? Duit yuran saya bayar tu terlebih bayar ker? Apa cagaran sa dulu bayar pulak? Mungkin memang pernah bayar tapi lupa.

Haaa, nasib baik la pihak Universiti baik hati umumkan pasal ini. Kalo tidak, duit boleh diguna oleh pihak Universiti. Tapi dorng pun tidak boleh guna duit cagaran pelajar sesuka hati kan?

Apa pun, kepada sesiapa yang mahu ambik duit balik , ambik lah, duit kamu sendiri juga. Sebab dalam statement sini cakap pemulangan wang cagaran masih ada dalam simpanan pihak Universiti.

So kepada University Malaysia Sabah yang tersenarai dalam ini Senarai Nama Pelajar UMS kena Contact Jabatan Bendahari sama ada melalui Facebook page:  BKPUMS atau boleh email sahaja bkpums@gmail.com 




3 ulasan:

Segala post adalah hak milik Saya Winnie. Sila comment yang bagus-bagus. Jangan memaki hamun. Datang nak baca, dipersilakan, jika xsuka baca sila golek balik ke tempat asal anda. Kerjasama anda amat dihargai. Terima Kasih.