Mengarut Betul Sexomnia ?!

12/14/2014 09:30:00 PG Unknown 4 Comments

Hah ini hari nah kongsi ilmu yang baru jumpa dari Documentary..

Kepada Wanita/Gadis/Perempuan awak kena tahu !!
Begitu juga dengan Lelaki/ Jantan sekalian

Kenapa?
Menurut saintis, Sexomnia ni ada seperti "sleep walking " iaitu berjalan semasa tengah tidur. Tapi yang beza adalah ia tidur dan buat "seks" tanpa sedar diri.


Mengarut kan? Betul mengarut kalo bagi orang yang rogol anak perempuan lain tu masuk dalam mahkamah dorang senang ja bagi alasan macam ni.

Tapi benda macam ini memang ada dalam dunia ni. Sebab kajian dibuat terhadap terhadap seorang lelaki bernama "Ben" (Bukan abang Ben ya) di luar negara. Lelaki tersebut di tuduh merogol perempuan di parti. Wanita tu tidur di sofa, dan lelaki tersebut mabuk turut tidur di sofa bersebelahan.

Lelaki tersebut dalam keadaan tidak sedar telah rogol perempuan tersebut. Keesokkan hari, perempuan tersebut melaporkan kepada polis. Ben tidak sedar, dan lansung tidak ingat kejadian tersebut.

Menurut kajian tersebut, Ben ditahan dalam hospital dan diperhati oleh penganalisa, dia cenderung akan berbuat demikian apabila dia telah dalam keadaan tidur nyenyak iaitu "Deep Sleep".

Agak mengarut benda macam ini pun boleh dipanggil sebagai salah satu "Disorder" dari segi perubatan belum pasti boleh dirawat atau tidak. Sesetengah mungkin boleh dan ada yang tidak boleh.

Kalo ada kes rogol tapi dituduh tu dilepaskan tu,  awak akan paham la disebabkan ini "Disorder" .
Tapi kita di Malaysia rata-rata tidak akan ampunkan orang yang rogol anak perempuan orang lain apatah lagi kalo anak perempuan itu masih berumur kecil. Betul tak?

Last word dari saya, kembangkan ilmu untuk ketahui benda pelik tapi mempunyai fakta.

Anda boleh tengok youtube ni sebagai rujukan
(Amaran, terdapat gambaran yang tidak senonoh jika tidak mahu tengok boleh tak tengok, tidak salah juga untuk menimba ilmu dari kajian yang orang buat. )

Sexomnia



4 ulasan:

  1. apa nikmatnya kalau tak sedar...

    BalasPadam
  2. Bolehkan mahkamah terima kes seperti ini.

    BalasPadam
  3. Dari segi undang2 bagaimana.Adakah wujud Prima Facie.

    BalasPadam
  4. hish cam ni pon ade ke?? pelik tapi benar...

    BalasPadam

Segala post adalah hak milik Saya Winnie. Sila comment yang bagus-bagus. Jangan memaki hamun. Datang nak baca, dipersilakan, jika xsuka baca sila golek balik ke tempat asal anda. Kerjasama anda amat dihargai. Terima Kasih.